از میان عناوین

×

خطا

Passed variable is not an array or object, using empty array instead

با آثاری از کارن کیهانی، ارشیا صمصامی‌نیا، سارا اباذری و یوآخیم هاینز

آنسامبل آلمانی موزیک فابریک آثار آهنگسازان ایرانی را می‌نوازد

  • یکشنبه, 19 دی 1400 ساعت 11:10
  • منتشرشده در اخبار
  • بازدید 1797 دفعه

آنسامبل آلمانی موزیک فابریک در اولین کنسرت خود در سال جدید میلادی ، آثاری از سه آهنگساز ایرانی و یک آهنگساز آلمانی را برای ساز عود و آنسامبلل، بیستم دی ماه اجرا خواهد کرد.



آنسامبل آلمانیِ موزیک‌فابریک که در حوزه‌ی موسیقی کلاسیک معاصر از پیش‌روترین‌های حال حاضر اروپا و جهان به شمار می‌‌آید،  نخستین پروژه خود در سال ۲۰۲۲ را به اجرای آثاری از آهنگسازان ایرانی همچون کارن کیهانی، ارشیا صمصامی‌نیا، سارا اباذری و یوآخیم هاینز آهنگساز آلمانی اختصاص داده است . در این اجرا که تمامی آثار به سفارش آنسامبل برای ساز عود و آنسامبل ساخته شده، یاسمین شاه‌حسینی، عودنواز ایرانی به عنوان سولیست در تمامی قطعات این کنسرت خواهد نواخت.

در این کنسرت قطعه‌ی «زاگرس» ساخته کارن کیهانی برای عود، فلوت، ترومپت، ویلن و پرکاشن، قطعه‌ی «س. گ. ل.ل» ساخته سارا اباذری برای عود، فلوت، هورن، سازهای کوبه‌ای و ویولن، قطعه‌ی «ریزلحظه‌ها» ساخته ارشیا صمصامی‌نیا برای عود، فلوت، هورن، ویلن، پرکاشن و الکترونیک و قطعه‌ی«عود و الکترونیک» ساخته یواخیم هاینز توسط آنسامبل موزیک فابریک اجرا خواهد شد.

کنسرت آنسامبل موزیک فابریک دوشنبه ۲۰ دیماه در سالن «کُمِد» مدیا پارک شهر کلن برگزار خواهد شد.

 
منبع:‌ موسیقی ما

دیدگاه‌ها

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. پیش از ارسال دیدگاه و یا پرسش، پیشنهاد می‌کنیم نظرات قبلی را مشاهده فرمایید و تا حد امکان از طرح سوالات تکراری خودداری فرمایید. کد HTML مجاز نیست.

فرم ورود

عضویت در خبرنامه